Najważniejszą sprawą przy wykonywaniu codziennych czynności pod kątem zdrowia kręgosłupa jest pamiętanie o tym aby wykonywać je wolno. Planuj każdy ruch który musisz zrobić, poniekąd "myśl kręgosłupem"
wsiadanie i wysiadanie z samochodu Wykonuj tę czynność powoli. Najpierw przy wsiadaniu ustaw się tyłem do samochodu, tak żeby siadając na fotelu, stopy znajdowały sie na ziemi. Następnie kiedy już siedzisz połóż prawą rękę na kierownicy i powoli włóż nogi do samochodu.
Przy wysiadaniu wykonuj te same czynności tylko w odwrotnej kolejności. Najpierw wyłóż na zewnątrz auta jedną nogę następnie drugą po czym opierając sie na rękach i nogach wysiądź z samochodu. Ważne aby kręgosłup nie wyginał sie a był cały czas prosty. Jeśli masz problem z wydostaniem się z samochodu z powodu długich nóg pomóż sobie odsuwając fotel do tyłu. Ten sposób wsiadania do samochodu może i zajmuje trochę więcej czasu ale dzięki niemu będziesz dużo zdrowszy.
Kiedy już jesteś w samochodzie ustaw fotel w pozycji pionowej. Jednak najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić podczas jazdy jest podłożenie między kręgosłup a fotel poduszki lędźwiowej dla kierowców co doradzi Ci każdy fizjoterapeuta. Poduszka taka pozwala na utrzymanie prawidłowej postawy podczas siedzenie i przynosi uczucie ulgi Twojemu kręgosłupowi. Poduszka dla kierowców dostępna jest tutaj.
Pozwól nam poznać swoją opinie i zostaw poniżej swój komentarz.